[TYPO3-UG Dutch] Gelukkig nieuw jaar!

Sander Vogels sander at typo3.nl
Tue Jan 1 21:33:31 CET 2008

Beste user group leden,

Bij deze wil ik namens mijzelf en de TYPO3 Association iedereen een heel
goed, gelukkig en succesvol 2008 wensen!
Het wordt een spannend jaar met behalve minimaal een tweetal nieuwe
releases in de huidige 4.X  'branche' ook hoogst waarschijnlijk een
eerste versie van het nieuwe 5.0 framework. Verder staan er een hoop
andere spannende dingen op de agenda zoals een compleet nieuw typo3.org
portal wat uiteindelijke alle andere sites moet gaan vervangen. Ook zal
de certificatie van developers en bedrijven aan gaan vangen, een unicum
in de open source CMS wereld.

Natuurlijk staan er nog een hoop andere zaken op de TYPO3 agenda maar
daar zul je als user group lid vanzelf meer van horen.
Voor Nederland wil ik er wel 1 ding uitlichten, de oprichting van een
Nederlandse Vereniging van TYPO3 gemeenten. Dit is vorige maand
officieel geworden en zodra het persbericht daar is zal ik dit op deze
lijst plaatsen. Het betekent in ieder geval een enorme doorbraak voor
TYPO3 in gemeenteland in Nederland waar ik zeer trots op ben! In
februari zal ons eerste winter event plaatsvinden (volgende week volgt
de datum en locatie) en ik hoop dat we daar een presentatie kunnen
houden over deze vereniging.

Gezien ook de zonnige vooruitzichten voor de Nederlandse en Belgische
economie dit jaar en de opwaartse trend in de ICT, denk ik dat we
allemaal een goed jaar zullen hebben. Geniet ervan!

Met vriendelijke groet,

Sander Vogels

Voorzitter TYPO3 UG NL\BE
Board Member T3A