[TYPO3-UG Dutch] Typo3 en html-framescript in IE7

Lennert Bijl lennertbijl at tormentil.nl
Fri Feb 29 16:10:29 CET 2008

Ik heb een typo3 site gemaakt. Ik kan deze nog niet hosten op de originele
domeinnaam (=domein A). Daarom draait de typo3-website in een subfolder op
een andere server bij een ander domein (=domein B).

Op domein A heb ik een html-frame-script geplaatst waarin de site die draait
op domein B wordt ingeladen. Dit script werkt prima in Firefox maar niet in
IE7. Ik dacht dus dat het aan IE7 in combinatie met mijn html-script lag.

Ik heb geprobeerd om uit te sluiten waar dit aan ligt. Dus ik heb in het
script een aantal andere willekeurige (en ook typo3-)sites (van domein C, D
en E) als framesource geplaatst en deze laden wel gewoon in. Het ligt dus
niet aan IE7 en mijn script, maar aan IE7 en mijn site alleen.

Hoe kan ik zorgen dat mij typo3 site wel wordt ingeladen in het frame in
IE7? Is dit een bekend probleem? Moet er een speciale htaccess-code gemaakt
worden o.i.d.?

Voor de volledigheid het script waar het om gaat

<!doctype HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<head>
<title>Titel</title>
</head>
<frameset cols="100%" marginheight="0" framespacing=0 frameborder=no
border=0 rows="100%,*">
  <frame src="http://www.domeinB.nl/typo3/index.php" name="top" noresize
scrolling="auto" marginwidth="0" marginheight="0">
  <frame src="about:blank">
</frameset>
<noframes>
</noframes>