[TYPO3-UG Dutch] Content element alleen tonen vanaf bepaalde URL

Lars Roubroeks | IcarusVision typo3 at icarusvision.com
Fri Feb 29 11:20:23 CET 2008

Beste Jos,

Ik ben n.a.v. je oplossing even in de TSref gedoken en zie nu inderdaad de
mogelijkheden van globalVars en globalString etc. Echter ik weet nog niet
met welke code ik nu dan dat content element kan tonen? Heb je een voorbeeld
van hoe dat eruit zou moeten zien? Of een link naar meer informatie
hierover?

Alvast dank en een goed weekend,
Lars