[TYPO3-UG Dutch] Linken producten aan marktsegmenten

Jacco van der Post jacco at idexpander.com
Fri Feb 29 00:26:54 CET 2008

Hoi Rik,

Misschien dat je de marktsegmenten op alleen die pagina's toch een
submenu kunt laten zijn van die produktgroepen op die desbetreffende
pagina's. Met CSS kun je vervolgens een boel regelen in combinatie met
iets meer geavanceerde TS menu dingetjes zoals misschien bijv. iets als

IFSUBRO < .NO
IFSUBRO = {$navleft.IFSUBRO.enable}
# eventueel ipv CSS IFSUBRO.10.fontColor = {$navleft.IFSUBRO.fontColor}

Tis maar een ideetje ;)

grts jacco