[TYPO3-UG Dutch] Linken producten aan marktsegmenten

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Thu Feb 28 17:15:02 CET 2008

Beste lijst,

Graag jullie advies mbt het volgende probleem. Zelf heb ik geen idee hoe ik
dit voor elkaar kan krijgen. Ik ben bezig met een website voor industriele
producten die opgedeeld is in twee secties; 'producten' en 'marktsegmenten'.
Op de voorpagina moeten beide gedeeltes zichtbaar zijn in twee menus, zo ver
geen probleem.

Als de bezoeker nu een van de productgroepen gaat hij naar de vervolgpagina,
van die productgroep. Nu is het de bedoeling dat er marktsegmenten gelinkt
zijn aan de productgroepen. In het menu van de marktsegmenten moeten nu de
juiste segmenten 'oplichten' en de andere 'gedimt' zijn. Andersom (bij
marktsegmenten de gelinkte productgroepen) moet het ook zo werken. Zie daar
mijn probleem. Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen. Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank.

Groeten,
Rik