[TYPO3-UG Dutch] extension "doc_tut_templselect"

Jacco van der Post jacco at idexpander.com
Thu Feb 28 14:47:11 CET 2008

Als je geen ervaring hebt met XHTML en CSS dan kan dat nog wel es flink
lastig worden. Met Firefox en de webdeveloper toolbar kun je
bijvoorbeeld de CSS copiëren. Ik heb echter geen idee of je zo maar de
vormgeving van TYPO3.org mag gebruiken ;)

Zoek gewoon in Google op gratis (X)HTML + CSS templates. Misschien heb
je hier wat an. http://www.yaml.de/en/

Of als je meteen TYPO3 wilt met wat basic extensies en kant en klare
templates, incl. TemplaVoila : http://yaml.t3net.de/
Dit laatste is echter mijn inziens niet de beste methode om TYPO3 te
leren, als het daar om gaat.

groet
Jacco