[TYPO3-UG Dutch] extension "doc_tut_templselect"

Nader Emami Salut emami at knmi.nl
Thu Feb 28 13:15:41 CET 2008

Jos Schipper [Netcreators] wrote:
> Hallo Nader,
>
> Ik zeg
> TYPO3.org => Extensions => staat een input veldje.
> Daar vul je deze zoekterm in.
> Resultaten:
>
> http://typo3.org/documentation/document-library/tutorials/doc_tut_templselect/0.1.0/view/
>
> http://typo3.org/documentation/document-library/tutorials/doc_tut_templselect2/0.0.1/view/
>
> http://typo3.org/documentation/document-library/tutorials/doc_tut_templselect_nl/0.0.1/view/
>

> Installeren doe je op de volgende manier
> Je logt in in de backend
> [...]
Badankt voor goede tip, zeker voor mij als een beginner.
En ik denkt dat ik zo mannier ook de andere extension kan vinden.
May ik nog een vraag stellen?
Ik wil namelijk dezelfde lay-out van "typo3.org" toepassen voor mijn
project. I neem aan dat deze ook ergens beschikbaar is. Waar kan ik deze
   vinden?

Mvg,
Nader