[TYPO3-UG Dutch] Geen tekst van de pagina tussen de <a...> en </a> tag -> Is dit mogelijk?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Feb 28 10:48:29 CET 2008

Hoi Allen,

Het lijkt een simpele vraag maar het wil me niet lukken. In de code om een
menu op te bouwen heb je de linkwrap, dus bijvoorbeeld:

   NO.linkWrap = |

Dit resulteert in een link met de naam van de pagina, dus bijvoorbeeld
(verkort)

Ik wil nu (of het netjes is is een andere vraag) dat de link er als volgt
uit komt te zien:

Ik wil dus NIETS tussen <a....></a> hebben staan.

Iemand een idee hoe dit voor elkaar te krijgen zonder dat de pagina geen
naam of spatie krijgt?

Groeten,
Jordan