[TYPO3-UG Dutch] Een vraag (typo3 layout)

Félippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Thu Feb 28 10:36:37 CET 2008

Hoi Nader,
welkom en we hebben je berichtje ontvangen :)

Het is voor mij nog onduidelijk wat je ervaring is, dus zal ik maar
beginnen met de link:
http://typo3.org/documentation/document-library/tutorials/
voor mij waren de Modern Template Building examples zeer leerzaam.
ook deze:
http://typo3.org/documentation/document-library/tutorials/
doc_core_tsbyex/0.0.16/view/

Mocht je dit al onder de knie hebben, dan is het, zoals voor velen:
laat je inspireren door de code van de pagina :)

Succes, Felippe

Op 28-feb-2008, om 10:24 heeft Nader Emami Salut het volgende
geschreven: