[TYPO3-UG Dutch] Paginatype Uitgebreid niet buiten de boom

Jeroen Visser jeroen at roquin.nl
Mon Feb 25 15:05:29 CET 2008

Hallo,
Ik heb meerdere websites in de TYPO boom die allen gebruik moeten maken
van een stuk code. Deze code heb ik geplaatst in een aparte boom om het
vanaf een centraal punt te kunnen beheren. De websites lezen deze code
in met het paginatype Uitgebreid welke de inhoud van de pagina ophaalt.

Typo versies zijn 4.1.2
In een testomgeving werkt alles prima. In de productieomgeving is het
enige verschil dat er meerdere domeinen geconfigureerd zijn per boom. De
productieomgeving geeft continue de homepage bij het opvragen van de
betreffende pagina. Zodra ik een pagina inhoud opvraag binnen de
websiteboom wordt deze wel getoond. Kortom, k lijk geen paginainhoud te
kunnen opvragen van buiten de websiteboom.

Is er ergens een instelling te doen waarmee je kunt bepalen of je buiten
de boom mag treden? Bij mijn weten niet. Heeft iemand dit probleem ook
gehad, en opgelost?

Alvast bedankt...

Groeten,
Jeroen