[TYPO3-UG Dutch] Problemen met verplichte veldenvanemailformulier

Natural Designs [Jorg] jorg at naturaldesigns.nl
Fri Feb 22 22:57:30 CET 2008

Weer iets geleerd :-)
Het werkt alleen niet.

Nog andere suggesties?

Groet,

Jorg

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de
[mailto:typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de] Namens Jos Schipper
[netcreators]
Verzonden: vrijdag 22 februari 2008 22:11
Aan: typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de
Onderwerp: Re: [TYPO3-UG Dutch] Problemen met verplichte
veldenvanemailformulier

Hoi Jorg,

met extra uitbreidingen bedoel ik meer iets al je standaard mail input veld
Deze zal iets zijn als: Mailadres | *Mailadres=input
Maar als je hier achter zet Mailadres | *Mailadres=input  | | email zal
er een extra controle op het mailadres komen.

De config.removeDefaultJS staat in een typoscript template.

config {
	blabla
	removeDefaultJS = 1
}