[TYPO3-UG Dutch] praktisch oplossing wisselend topmenu

Jacco van der Post jacco at idexpander.com
Wed Feb 20 13:30:03 CET 2008

Hallo Rik

Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt ;)
Een nieuwsmap gebruik je toch normaliter om nieuwsrecords op te slaan.
Zijn dit losse pagina's ../doelgroep/categorie/ ?  Dan kun je daar
misschien gewoon tt_news invoegen als een single / list met de juiste
categorie?
Mochten er meerdere pagina's dezelfde nieuwsbalk met dezelfde categorie
nodig hebben, en wil je dat als gebruikers onder een bep. pid pagina's
aanmaken dat die nieuwsbalk er automatisch inkomt dan zou ik van die
nieuwsbalk een libje maken en die in de html template zetten.

[PidinRootline = pid] #pid=doelgroep hoofdpagina
lib.nieuwsbalk = RECORDS
lib.nieuwsbalk.tables = tt_content
lib.nieuwsbalk.source = id  #id=contentelement tt_news plugin met bep.
categorie die je ergens aanmaakt bijv. onder een foldertje elementen

etc.

grts Jacco