[TYPO3-UG Dutch] Extensie voor frontend editten van databasetabel

Renger, Eduard eduard at renger.info
Tue Feb 19 20:19:47 CET 2008

Ric,

Je hebt waarschijnlijk gelijk. Enige probleem is dat ik nog nooit een
eigen extensie heb geschreven. Vandaar mijn zoektocht naar iets
bestaands. Heb je toevallig een tip waar ik specifiek naar zou moeten
kijken om dit voor elkaar te krijgen?

bvd!
Eduard

Op 19 feb 2008, om 19:13 heeft Ric van Westhreenen | alterNET Internet
BV het volgende geschreven: