[TYPO3-UG Dutch] Extensie voor frontend editten van databasetabel

Renger, Eduard eduard at renger.info
Tue Feb 19 20:15:07 CET 2008

Lars,
pbsurvey heeft helaas nog geen mogelijkheid voor uploaden van
bestanden, en volgens mij zit de optie van voorinvulling via user
login er ook niet in. Maar ik heb wel met de gedachte gespeeld om de
extensie te tweaken. Alhoewel het misschien met een kanon op een mug
schieten is, omdat de extensie wel heel uitgebreid is voor datgene wat
ik wil bereiken.

gr.
Eduard
Op 19 feb 2008, om 19:25 heeft Lars Roubroeks | IcarusVision het
volgende geschreven: