[TYPO3-UG Dutch] rte werkt niet meer na update

Martin van der Linden "martin[nonspam]" at elegantchaos.nl
Tue Feb 19 16:21:05 CET 2008

Dat zal het dan zijn. Ik gebruik namelijk versie 1.5.1. Volgens mij kan
je de versie die je nu gebruikt verwijderen. Dan zie je in de te
installeren extensies lijst, als het goed is de met versie 4.15
meegeleverde versie 1.5.1 staan.

Maar, zoek anders nog ff door de lijst voor een uitgebreidere versie van
dit verhaal, want dit is toendertijd uitgebried aan bod gekomen.

gr,

Martin