[TYPO3-UG Dutch] rte werkt niet meer na update

Martin van der Linden "martin[nonspam]" at elegantchaos.nl
Tue Feb 19 14:47:11 CET 2008

Heb je wel de laatste versie van de RTE geinstalleerd? Ik weet niet
vanaf welke versie je geupgrade hebt, maar sinds een aantal versies
wordt de laatst RTE-versie met het CMS meegeleverd. Dan is het een
kwestie van de zelf-zelfgeinstalleerde versie uitschakelen, en de
meegeleverde versie installeren.

gr,

Martin