[TYPO3-UG Dutch] tt_news vertaling

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Tue Feb 19 13:52:00 CET 2008

Dag Ben,

dank je wel voor deze reactie.
Ik heb het inmiddels op deze manier opgelost:

   pageBrowser {
     maxPages = 10
     actPage_stdWrap.wrap = <strong>|</strong>
     showResultCount = 0
     showPBrowserText = 0
   }

Daardoor wordt de gehele tekst niet meer getoond en is de vertaling op
dit moment ook niet meer relevant.
Misschien dat ik  het na een update nog weer terug zet.

Groet,

Dick