[TYPO3-UG Dutch] RTE op een mac

ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Fri Feb 15 14:21:42 CET 2008

Hey Jorg,

ik werk zelf ook op een mac, en het is inderdaad vervelend dat in Safari
de standard editor niet werkt. Maargoed, zoals andere mensen al zeiden,
in 4.2 is dat opgelost, dank zij het feit dat meer en meer core
ontwikelaars overgestapt
zijn op een mac.

Wat ik wel even wilde vertellen, is als jij veel RTE configuraties
gemaakt heb,
dan zal tinyRTE je wel eens kunnen teleurstellen, dit omdat vele
opties met
tiny niet mogelijk zijn die met htmlarea wel mogelijk zijn.

Even goed testen met de klant dus...

groet,
Ries

--