[TYPO3-UG Dutch] CHC Forum werkt niet meer.

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Wed Feb 13 20:29:42 CET 2008

Hoi Bart,

Ten eerste zit je forum blijkbaar achter een login. Toch zie ik in je
HTML broncode dat er wel degelijk output is van het forum. Er staat
namelijk <div id="tx_chcforum-pi1"> in met twee <br /> tags ertussen. Er
komt dus wel wat output uit, alhoewel het niet is wat je verwacht. Is
toevallig wel een goede link gelegt naar het starting point waar het
forum zijn records op moet halen?

Patrick