[TYPO3-UG Dutch] RTE hoe voorkomen dat div's worden verwijderd.

Félippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Tue Feb 12 22:10:17 CET 2008

Hoi,

ik ben RTE aan het customizen en het lukt aardig (weer een stapje
verder in Typo3 :) ).

Maar wat me nu niet lukt is dat div's worden toegelaten in de RTE.
Telkens als ik een div plaats worden ze verwijderd.

Mijn TSconfig tot nu toe
RTE {
	default {
		ignoreMainStyleOverride = 0
		contentCSS = fileadmin/templates/rte.css
		classesParagraph =  ---een heel lijstje---
		classesCharacter =  ---een heel lijstje---
		proc.allowTagsOutside = hr, address, div
		proc.allowedClasses = ---een heel lijstje---
		proc.remapParagraphTag =
	}
}
RTE.default.proc.HTMLparser_rte.tags.div.protect =1

Ik heb ook al wat geprobeerd met proc.entryHTMLparser_db, maar dat
lukte ook niet :(

ook met de link http://site42.de/Typoscript-der-Grundkonfigurat.
60.0.html ben ik er niet uitgekomen.

Kortom mij vraag is:
met welke TSconfig code kan ik er voor zorgen dat een DIV niet wordt
verwijderd door de RTE? Heeft iemand een voorbeeld code voor mij ?

Alvast weer bedankt!

Gr Felippe