[TYPO3-UG Dutch] opmaak backend veranderen | Firefox, Textfields

Maarten van der Velde m.h.vandervelde at gmail.com
Sat Feb 9 09:38:49 CET 2008

Beste Ric en anderen die dit onderwerp volgen,

Een andere eenvoudige optie die mij net te binnen schoot is:* Firefox 3
installeren*, want daarin kan je ècht zoomen. Een beetje als in Opera, maar
daar was ik minder tevreden over. Dit zoomen zoomt àlles, dus ook de hoogte
en de breedte van de div's en de plaatjes. Dat is erg fijn voor minitieuze
laptopschermen.

Evengoed zou ik nog heel graag de breedte van de textboxes in de backend
aanpassen, zodat ik niet een externe texteditor hoef te gebruiken voor het
Typo3-script. Ik heb mij het l*pl*z*r*s gezucht naar de definities daarvan
(in de CSS en zelfs in de PHP code), maar het lukte me niet. Ik kon het ook
niet 'overrulen' met een custom CSS. Is er iemand die toevallig even weet
hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

Wat ik me overigens afvraag, zou het niet ook mogelijk moeten zijn om op een
of andere manier de typo3 script te highlighten in het textfield? Nu ja,
niet zomaar eventjes NU-1-2-3, maar ik vroeg me gewoon af of dit idee ook
speelt bij anderen in de Typo3-'gemeenschap'.

Groeten,

Maarten