[TYPO3-UG Dutch] Powermail--file upload

Natural Designs [Jorg] jorg at naturaldesigns.nl
Wed Feb 6 18:08:01 CET 2008

Beste Typo3’ers,

Ik heb de extensie Powermail geïnstalleerd en deze werkt echt perfect!

Het enig wat ik niet voor elkaar krijg is het uploaden van bestanden. Als ik
een bestand upload en dan de mail verstuur wordt er niks meegestuurd
Ik
krijg de mail binnen, maar geen bijlage.

Ik heb het op dit moment zo dat ik kan bladeren en een bestand kan kiezen.
Vervolgens klik ik op verstuur.. Moet hier nog een knop aan toegevoegd
worden met ‘upload’ofzo?

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen?

groeten,

Jorg