[TYPO3-UG Dutch] Is dit mogelijk en met welke extensies?

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Wed Feb 6 10:27:47 CET 2008

Beste Nicky,

ik heb niet de hele site bekeken waar je naar verwijst, maar even in het kort
roep ik extensies waarnaar je wellicht kunt kijken. Dit hoeven niet persé de
beste oplossingen te zijn maar eerder mijn eerste gedachten bij de
functionaliteit die beschrijft.

Nicky Gommers wrote:
> Beste typo3 medegebruiker,
>

> Ik wil een website opzetten.
>
> Die een database moet krijgen met bedrijven en verenigingen er bij enz.
tt_address

> Dan wil ik wel de mogelijkheid hebben:
>
> Actualiteiten:
>
> Nieuws en agenda item kan geplaatst worden maar moet eerst goedgekeurd
> worden door een beheerder.
tt_news en cal (Calender base)

> Foto's kunnen worden geplaatst door mensen die daar rechten voor hebben
> gekregen van een beheerder.

Dat kan eventueel met de standaard cmns functionaliteit middels be_users, voor
fe_users: jm_gallery

> Organisaties:
>
> Mensen die lid zijn kunnen een formuliertje invullen om een organisatie in
> de lijst te laten opnemen ook dit dient goedgekeurd te worden door een
> beheerder voordat het verschijnt.
sr_feuser_register

> Is dit alles mogelijk en zo ja Hoe?
Het is dus mogelijk, met het installeren van de extensies ben je er niet en heb
je waarschijnlijk wel veel configuratiewerk te doen.

Veel succes,
Pascal