[TYPO3-UG Dutch] opmaak backend veranderen

Maarten van der Velde m.h.vandervelde at gmail.com
Sat Feb 2 11:02:12 CET 2008

Dag mensen,

Ik hoop dat dit de goede plek is voor een relatief ontechnische vraag (die
komen mischien nog).

Ik zou graag de layout van het backend veranderen, omdat ik op een laptop
scherm werk met heel veel maar hele kleine pixels. Ik weet dat het mogelijk
is (ik kwam er ooit surfend langs), maar ik de desbetreffende extensie niet
vinden. Ik heb geprobeerd het direct aan te passen in de stylesheet.css van
typo3 zelf, maar zonder al te bruikbaar resultaat. Is er hier toevallig
iemand die een idee heeft?

Bij voorbaat dank,

Maarten