[TYPO3-UG Dutch] typo3 stylesheet

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Tue Dec 30 13:53:36 CET 2008

Bestaat er ergens (heb veel gezocht, maar niet gevonden)

Een overzicht van de class css definities die typo3 gebruikt.

Er wordt een standaard css bestand gegenereerd, maar dan heb je nog weinig.
Bijvoorbeeld het formulier aanmaken of de sitemap gebruiken allemaal classes
en id's waarvan ik de definitie (nochtans) niet gevonden heb.

Nou kan ik natuurlijk (vanwege de vakantie) alles uitproberen en op die
manier uitvogelen wat waar wordt gebruikt, maar ik zal vast niet de eerste /
enige zijn.

Is er ergens een overzicht waarin al deze classes en id's worden benoemd?
Het liefst uiteraard bijelkaar.

Bijvoorbeeld:

csc-frame-frame2

csc-header csc-header-n2
csc-sitemap
csc-mailform-field
csc-mailform

waar oh waar staan ze (het liefst bij elkaar)?

Willem