[TYPO3-UG Dutch] mailform en CCS opmaak

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Tue Dec 30 11:24:16 CET 2008

Hoi,

Ik kan me moeilijk aansluiten bij dit idee.  Een tabel mag NOOIT gebruikt worden voor iets anders dan gestructureerde inhoud.  Alles wat je via een tabel kan vormgeven kan je evengoed via CSS.

Bijvoorbeeld:

--- HTML ---

      <label for="text1">Label</label>
      <input type="text" name="text1" />
      <label for="text3">Here's a super long label</label>
      <input type="text" name="text3" />
      <label for="text2">Another label</label>
      <input type="text" name="text2" />

--- HTML ---