[TYPO3-UG Dutch] Image width niet aanpasbaar in CE Tekst met afbeelding

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Tue Dec 9 18:28:57 CET 2008

Dag Jeroen,

Ik heb dat ook even gehad op een installatie.  De reden is me ook niet helemaal duidelijk, maar waarschijnlijk gaat het hier om een bug.  Het probleem werd opgelost met de update van core, maar jij werkt reeds met de nieuwste versie...

Groeten,
Marijn
4----- Oorspronkelijk bericht -----
4Van
: Jeroen Visser | ROQUIN E-Solutions [mailto:jeroen at roquin.nl]
4Verzonden
: dinsdag
, december
 9, 2008 06:01 PM
4Aan
: 'TYPO3 Usergroup Dutch'
4Onderwerp
: [TYPO3-UG Dutch] Image width niet aanpasbaar in CE Tekst met	afbeelding
4
4Hallo,
4
4Wanneer ik een Content Element aanmaak "Tekst met afbeelding" op een standaard pagina, dan is het bij de imageoptions niet mogelijk om "Breedte
4(pixels):" aan te passen.
4De waarde die ik hier in vul wordt niet opgeslagen. Weet iemand of hiervoor een extra instelling nodig is? Ik gebruik TYPO3 4.2.3
4Ik hoor het graag. Alvast bedankt
4
4Met vriendelijke groeten,
4Jeroen Visser