[TYPO3-UG Dutch] documenten laden..

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Tue Dec 9 17:03:50 CET 2008

Dag Piet,

Alles kan natuurlijk met typoscript (of wat meer voor de hand liggend met
een extensie), maar het is de vraag of je het wilt.
De ontwikkeling van zo'n extensie gaat al gauw veel tijd (= geld) kosten. En
dan moet je toch wel al gauw tientallen boeken op zo'n manier willen
overzetten. En dan krijg je nog gedoe met layout etc. (ik heb zelf met de
extensie rlmp_office gewerkt, en daar zitten voor kleine aanpassingen al
behoorlijk wat uurtjes in).

Daarom het voorstel om eerst de economische overweging te doen: Wat ga je
aan tijd besparen tegenover de moeite om het helemaal handmatig te doen
respectievelijk de vorm waarbij je het in direct in de database zet.

Vr.gr. Eef