[TYPO3-UG Dutch] Zend Platform alternatief

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Wed Dec 3 09:46:55 CET 2008

Het is een beetje off topic,

Ik gebruik Zend Platform (ES versie) op een server met 2 quad core
processoren.

Dit pakket voor een zeer fair tarief (totaal 500 euro pj) kunnen gebruiken.
Maar nu bij het verlengen van het abonnement mag ik per core gaan betalen.
Voor de meest eenvoudige versie betekend dat 500 * 8. De dure versie (die ik
nu gebruik) hebben we het over 1300 euro per core.

Persoonlijk gebruik ik alleen de monitor functie van Zend Platform. Heel
ideaal, want je ziet welke php scripts traag lopen, fouten bevatten etc.

Daarom mijn vraag... kent iemand een alternatief welke wel betaalbaar is?
Dan wel weet hij of zij een oplossing waarmee je dezelfde mogelijkheden kunt
benaderen?

Willem