[TYPO3-UG Dutch] tt_news NL

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Mon Apr 28 22:14:10 CEST 2008

Beste Dick,

Maar natuurlijk wel, probeer eens de functie "Translation handling" vanuit
je extension manager. Als je in deze functie "Dutch" selecteert, en klikt op
de button "Update from repository" dan zal de extension manager de
Nederlandse vertaling uit de repository toveren.

Succes!

groet,

Peter Ruijter
www.peterindustries.com