[TYPO3-UG Dutch] rgmediaimages vraag

Michiel Roos michiel at netcreators.com
Mon Apr 28 15:46:16 CEST 2008

Beste Rik,

Op dit moment is Georg Ringer bezig met een 'update' van rgmediaimages.
In de komende versie kan de 'backgroundImage' (die we liever 'preview')
noemen worden gekozen met een configuratie wizard. Daar kunnen ook
'player verwante' zaken worden geconfigureerd (zoals kleurtjes voor
youtube links etc.).

Ik denk dat de nieuwe versie in de loop van deze week wordt uitgebracht.

Met vriendelijke groet,

Michiel Roos

--
Netcreators BV :: creation and innovation
www.netcreators.com

Interesse in werken bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/