[TYPO3-UG Dutch] graphicsmagick

Michiel Roos michiel at netcreators.com
Mon Apr 28 08:57:27 CEST 2008

Dick Hoogendijk schreef:
> Iemand anders ervaringen met deze twee programma's?

Beste Dick,

Ja, ik ben een paar weken geleden tegen een probleem aangelopen met GM.

http://bugs.typo3.org/view.php?id=7938

Over het algemeen draait het prima. En met 'algemeen' bedoel ik dan;
- dat er normale naamgeving van afbeeldingen wordt gebruikt;
- php safe_mode niet is ingeschakeld;
- geen 'foute' pdf's worden gebruikt die gm probeert te thumbnailen.

Als je wel safe_mode gebruikt, dan zou je tegen bug 7938 kunnen aanlopen.

Ik ben weer afgestapt van het gebruik van gm en heb nu weer im in alle
sites draaien.

Zie hiet het resultaat voor en na:
http://bugs.typo3.org/file_download.php?file_id=4519&type=bug

Je bent dus gewaarschuwd.

Met vriendelijke groet,

Michiel Roos

--
Netcreators BV :: creation and innovation
www.netcreators.com

Interesse in werken bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/