[TYPO3-UG Dutch] Inzendig voor de kronieken van Lex Kroon

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Fri Apr 25 10:59:32 CEST 2008

Hallo hierbij een inzending voor Lex.
Als dit in een verkeerde mailbox komt dan vertrouw ik er op dat het op
de juiste plaats komt.

Vriendelijke groeten Leen

Fantaaaaaaastisch

Het voetbalseizoen van 2007-2008 is gewoonweg fantastisch.
We hebben echt  de selectie fantastisch kunnen versterken met Bruins,
Slory, v.Bronckhorst, de Cler, Hofland, en Makaay. Dit vooral door het
aantrekken van die fantastische trainer die terloops een
ontsnappingsclausule liet opnemen.
Op het van de transferperiode werd nog Mols binnengehaald en op de
valreep Lee.
WIE......, LEE,.......  oh,...die.
Fantastisch gewoon, de eerste training was zo druk dat er een extra
tribune werd aangerukt.
Het recept was aanwezig om tot de laatste dag mee te doen om het
kampioenschap.
Maar het doel was de eerste vijf. En zo lang mogelijk voor de beker spelen.
Fantastisch.
Onze Vlaar raakte ernstig geblesseerd dus in de winterstop werd maar
liefst Landzaat voor de neus van 020 weggekaapt. Fantastisch.
We hebben ook vernieuwing op bestuurlijk niveau gekregen. Ons nieuwe
boegbeeld werd dhr. Gudde. Nee,... nu geen flauwe grappen om hem knudde
te noemen. Deze man is fantastisch want hij krijgt de gemeente zo ver
dat er een nieuw stadion komt. Een nieuwe tunnel om er te komen, 70000
plaatsen en een geschatte begroting van 90 miljoen in 2016. Werkelijk
fantastisch.
We hebben zelfs al mensen bereid gevonden om alvast een deel van die
opbrengsten voor te schieten. Uiteraard tegen een ruime vergoeding, want
het moet voor alle partijen interessant zijn.
Fantastisch
En als klap op de vuurpijl,... wat lees ik in de krant. Dit is
Fantastisch,..... de beloften zijn kampioen geworden. Een geweldige
prestatie natuurlijk nadat zij vorig jaar gedegradeerd waren door de
saneringsactie van dhr. Bosz onze fantastische TD.
En aanstaande zondag zitten we in de bekerfinale. Nou ik beloof u, dit
wordt fantastisch.
En op maandag mogen we met z'n allen naar de coolsingel.

Echt waar, ik voel me fantastisch.