[TYPO3-UG Dutch] PHP5 probleempjes

Patrick Scholman typo3 at scholman.org
Thu Apr 24 12:06:21 CEST 2008

Bedankt!!!
Ik ben geen server/apache kunstenaar, maar jouw tip deed me in ieder
geval in de juiste richting zoeken!
Een paar grep -R uploads * in de juiste mappen gaven me al snel de
configuratiebestanden die ik dan aan de systeembeheerder kon doorgeven.
Blijkbaar heeft hij bij het hercompileren van apache met PHP 5 iets over
het hoofd gezien of mee opgenomen dat een probleem werd...
Bedankt voor je tips!

Patrick