[TYPO3-UG Dutch] versie 4.2.0 problemen (DAM/RTE/edit)

otto at webspinnerij.nl otto at webspinnerij.nl
Thu Apr 24 11:07:47 CEST 2008

Hallo Fellippe en Jos,

Ik heb nu twee sites met de 4.2 versie.
Op 1 site werkt alles naar behoren. De andere niet, terwijl er nagenoeg
dezelfde extensies op staan. Ook is er verschil tussen browsers.
Voor de site waar het niet werkt is dat alleen in firefox in IE 7 en safari
3.1.1 doet ie het goed

Firefox versie 2.0.0.14
Had aanvankelijk hetzelfde probleem van niet opslaan. Na het wissen van de
cache kan ik nu wel opslaan.
Wat nog wel een probleem is dat bij het openen van een content element in
het tabblad tekst de rte niet verschijnt. Klik je op editen in vlledig
screen dan gaat het volledige scherm open en start de RTE. Klik ik dan op
opslaan en sluit pagina dan kom ik terug in het tabblad met alleen de HTML
tekst erin zonder RTE.

Klik ik op de mogelijkheid, deactiveer RTE dan krijg ik het loginscherm te
zien, net als toen ik niet kon opslaan.

Vreemd dat het in 1 site oed gaat en op dezelfde mac met zelfde browser een
andere site niet goed gaat.

Groet Otto