[TYPO3-UG Dutch] versie 4.2.0 problemen (DAM/RTE/edit)

Félippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Thu Apr 24 10:08:38 CEST 2008

Hoi,
ik ben toch weer terug gegaan naar versie 4.1.6 omdat ik de volgende
problemen ondervind:

- na de update heb ik twee "Media directories" de tweede wordt
automatisch aangemaakt, ook na verwijderen. Na verwijderen komt dus
een nieuwe map Media met een hoger id (DAM versie 1.0.13);
- voor de tekstvelden (voor content) wordt niet meer direct de RTE
weergegeven. Ik moet op de button naast het tekstveld drukken om de
RTE zichtbaar te maken. Is er een mogelijkheid om RTE direct te
activeren (zoals in de vorige versie)? ik heb het nog niet kunnen
vinden.
- en het grootste probleem, ik kan content elementen bewaren: krijg
de melding "your login has probably expired". Terwijl ik echt
ingelogd ben :)

Iemand suggesties?

Gr Felippe