[TYPO3-UG Dutch] Menu probleem [Newbie alert !!]

ikke niet h.thiebosch at hotmail.com
Wed Apr 23 14:48:31 CEST 2008

Hoi Bas en de rest die mee leest ;-) , nou ik had die manuals al gelezen ja. En de basis snap ik wel een beetje..

Ik zit met het volgende, mijn menu bestaat uit de volgende elementen :

level 0              level 1
home
nieuws         -> Actueel, Archief
competities   -> Club kampioenschappen, Winter competities, zomer competities, online inschrijven.
leden
contact

echter hier mijn TC :

Pretty basic zoals je ziet. .mijn vraag is dus als volgende:
als ik het zo uitvoer, krijg ik onder iedere level1 menu de submenu van het nieuws te zien en dat werkt perfect.
Echter heb ik een 2e submenu genaamd competities. Hoe maak ik het zo dat home, leden, contact GEEN rel="nieuws"
hebben en hoe voer ik de rel="competities" in de juiste <li>

Mijn dank zal groot zijn..
Holger.