[TYPO3-UG Dutch] Over subdomeins, domain records en Siteground

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sat Apr 19 20:45:43 CEST 2008

Tja, dan is het lastig troubleshooten.

Het kan netwerk gerelateerd zijn, applicatief, configuratiefout, DNS fout
enz. oftewel zoeken naar een speld. En er is geen Haarlemmer Olie voor een
technisch probleem beschikbaar... ;)

Ric

Op 19-04-08 heeft Harry Bos <harry.bos.2008 at gmail.com> het volgende
geschreven:

> verwijzen

> Want

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

Werken bij alterNET? Vacatures PHP ontwikkelaar, TYPO3 developer
www.alternet.nl/?418

alterNET Internet BV

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865
*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78 6351200 and
or printing of this message is strictly prohibited unless otherwise stated.
You are advised to carry out a virus scan before opening any attachments as
we do not accept any liability whatsoever for any damage sustained as a
result of any software viruses.