[TYPO3-UG Dutch] (no subject)

Mike van Winden mwinden at gmail.com
Fri Apr 18 12:44:36 CEST 2008

Beste allen,

Sinds een tijdje ben ik bezig met Typo3 en het bevalt me prima. Nu moet ik
voor mijn werk een hele grote website maken met heel veel specifieke
functionaliteit. Deze functionaliteit is niet te vinden in de Extension
Repository (wat natuurlijk logisch is aangezien het specifieke
functionaliteit is) dus zullen het nieuwe extensies moeten worden. Nu
bestaat er al een versie van het progamma dat gemaakt dient te worden alleen
is dit in normale PHP code gemaakt. Deze versie is in totaal zo'n 30000
regels groot. Nu is mijn vraag: Loont het de moeite om zo'n immense
webapplicatie in typo3 te gaan ontwikkelen dmv extensies of is Typo3 hier
niet voor bedoeld?

Met vriendelijke groet,

Mike van Winden