[TYPO3-UG Dutch] direct mail

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Tue Apr 15 16:49:09 CEST 2008

Hoi Roland,

Dit is vrij eenvoudig te doen. Voor een unsubscribe zet je onderaan je mail:

  Klik <a
href="pagina_x/?&amp;cmd=delete&amp;aC=###SYS_AUTHCODE###&amp;rU=###USER_uid###"
 >hier</a>

waarbij pagina_x de pagina is waar de direct mail subscription op staat.

en voor wijzigen van gegevens

Klik <a
href="pagina_x/?&amp;cmd=edit&amp;aC=###SYS_AUTHCODE###&amp;rU=###USER_uid###"
 >hier</a>

Mails worden altijd gepersonaliseerd verzonden, dus deze twee markers
worden vervangen. Ik voeg dit meestal toe in de footer middels TS, zodat
ik ook een mooi RealURL pad naar de pagina heb met eventueel deze
variabelen ook nog omgezet.

Patrick

PS. Zal snel een nieuwe thread openen voor die bijeenkomst en mijn
ideeen hierover, voorstel voor data etc.