[TYPO3-UG Dutch] commerce vraag

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Fri Apr 11 12:32:14 CEST 2008

Hoi Bas,
Ja, (tuurlijk zou ik bijna zeggen).

Sinds een minuut of 10 werkt het.
Het lag aan het volgende:
De hoofdtemplate bevatte de static template Commerce niet.
De +ext template wel, idem de constants.
Toen ik alles van de +ext naar de hoofdtemplate verplaatsten werkte het.

En om eerlijk te zijn.....staat dat eigenlijk ook in de handleiding.

Daar dus echt vele uren mee bezig geweest.

Nu weer verder.
Op naar de volgende punten (meertaligheid etc).

Willem-Peter