[TYPO3-UG Dutch] Noord-Nederland goes TYPO3

Rudy Gnodde rgn at windinternet.nl
Fri Apr 11 12:04:28 CEST 2008

Daniel Doesburg [netcreators] wrote:
> En dan de opzet. Ja . . . Geen idee eigenlijk. Workshops? Lezingen?
> Vraagbaken?
> Voor beginners? Of juist voor gevorderden?
Het lijkt mij het leukst als er iets voor iedereen is, dus zowel
beginners als gevorderden en misschien iets er tussen in.

> Naam:
Rudy Gnodde (WIND Internet)

rgn at windinternet.nl

> Niveau:
Gevorderd

> Kan 17 mei:
Ja. 24ste zou ook kunnen.

> Voorstel voor invulling:
Zoals ik al zei, zowel iets voor beginners als gevorderden.

> Kan zelf zorgen voor: (workshop/lezing/locatie/etc.)
Het hangt een beetje af van hoeveel mensen er komen, maar als het er
niet te veel zijn (max ongeveer 20, anders wordt het wel erg krap) kan
het bij ons op kantoor, maar Leeuwarden (waar wij zitten) is ook niet
echt centraal. Groningen lijkt me een betere keuze.
Verder zou ik wel een beginners workshop Templavoila willen geven (site
in elkaar zetten, inclusief TypoScript voor menu en zo, Flexible Content
Elementen, etc).

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet