[TYPO3-UG Dutch] mailform met dropdown in Typo3

Bas v.d. Wiel j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Thu Apr 10 17:13:04 CEST 2008

Als deze specifieke "Arnhem" sinds kort een Brabantse zweem heeft, dan
is dat misschien een beetje onze schuld.. We hebben 'm de afgelopen
weken regelmatig over de vloer gehad hier in Lampegat. ;-)

Maarreh.. bijeenkomst is zeker wel weer eens leuk! Iemand hier die meer
weet van FLOW3? Het ziet er gaaf uit namelijk en ik zou er graag aan
meewerken, maar ik word op eigen houtje nog niet echt wijs uit de dump
van het svn-repository die ik hier nu heb.

..aldus sprak een geboren Bosschenaar vanuit zonnig Eindhoven.

Groeten,
Bas