[TYPO3-UG Dutch] Noord-Nederland goes TYPO3

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Thu Apr 10 16:23:15 CEST 2008

Mmmmm . . . .

't Gaat al lopen. De aanmeldingen druppelen binnen.
Komen gelijk de praktische vragen.

Een locatie
De opzet c.q. onderwerp(en)
Een datum

Op heel korte termijn zitten de meeste agenda's al vol, vrees ik.
Op minder korte termijn zitten we in de feest/vrije/schoolvakantie dagen.
Dus stel ik voor om het op zaterdag 17 mei te houden.
Eventueel met een uitwijk naar de 24e.

Ook zit er tussen de (potentiële) aanmeldingen al een aanbieding van een
locatie. Maar dat ligt niet erg centraal. Dus . . .

En dan de opzet. Ja . . . Geen idee eigenlijk. Workshops? Lezingen?
Vraagbaken?
Voor beginners? Of juist voor gevorderden?

Of eigenlijk heb ik wel een idee. Maar dat hou ik nog even voor me.
Eerst eens zien waar de wens van de meesten naar uitgaat.

Dus, behalve een vingertje opsteken wil ik ook graag antwoord op de
bovengenoemde punten.

Naam:
Email:
Niveau:
Kan 17 mei:
Voorstel voor invulling:
Kan zelf zorgen voor: (workshop/lezing/locatie/etc.)

'k Ben benieuwd.

Daniel