[TYPO3-UG Dutch] mailform met dropdown in Typo3

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Thu Apr 10 10:32:49 CEST 2008

Als Breda eronder gaat vallen, dan zijn er iig 2 en ongetwijfeld 3
(waaronder ik) die aanschuiven. ;)

Krijgen we TUG Brabo...

Ric

Op 10-04-08 heeft Patrick Broens <patrick at patrickbroens.nl> het volgende
geschreven:

> mis...
>
> Dat gaf ik ook aan
> <snip>
>
> naast de jaarlijkse NL/BE Usergroup dag
>
> </snip>
>
> Ik weet dat er behoefte in de community is om eigenlijk meer bij elkaar
> te komen, maar dan op kleinere schaal en met meer toegespitste
> onderwerpen, die niet aan bod (kunnen) komen tijdens de UG dag.

> Voornamelijk vanuit Tilburg, maar ben ook regelmatig op mijn fiets
> tussen Arnhem en Tilburg te vinden :-)

> bezig

> volgende

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

Werken bij alterNET? Vacatures PHP ontwikkelaar, TYPO3 developer
www.alternet.nl/?418

alterNET Internet BV

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865
*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78 6351200 and
or printing of this message is strictly prohibited unless otherwise stated.
You are advised to carry out a virus scan before opening any attachments as
we do not accept any liability whatsoever for any damage sustained as a
result of any software viruses.