[TYPO3-UG Dutch] Voornaam Achternaam FE Users weg??

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Apr 10 09:17:40 CEST 2008

Félippe van Eekhout wrote:
> ja, volgens mij wel....
> begon al een beetje te twijfelen :red:
>
> Toch gek/jammer eigenlijk dat je bij users geen onderscheid kan maken
> met voor/achternaam.....
Da's niet helemaal waar. Standaard kent de fe_users tabel geen voor en
achternaam, maar er zijn extensies (of je doet dit zelf) die de tabel
uitbreiden. sr_feuser_register kan hier bijvoorbeeld ook mee om gaan.
Bij gebruik van extensies is het natuurlijk wel van belang dat deze
extensies extra velden ondersteunen.

Patrick