[TYPO3-UG Dutch] tt_products en verschillende talen

ByteWise - Joost Clevis joost at bytewise.nl
Sat Apr 5 00:03:28 CEST 2008

Hallo,

ik ben bezig met een meertalige website die gebruik maakt van
tt_products.

Alle pagina's worden netjes en zonder problemen vertaald, maar de
producten worden enkel weergegeven bij de Nederlandse taal.
Deze producten hoeven niet vertaald te worden, deze hoeven alleen maar
weer gegeven te worden, maar dit krijg ik niet voor elkaar.
De categorieen worden wel getoond, maar de inhoud van deze categorie
niet.

Dit heb ik als setup:

config {
   sys_language_mode = content_fallback
   sys_language_overlay = hideNonTranslated
   linkVars = L
   language = nl
}

#Engelse taal instellen
[globalVar = GP:L=8]
config {
    sys_language_uid = 8
    language = uk
    }
[global]

De Nederlandse versie is te bereiken via http://typo3.americanwheels.nl/index.php?id=velgen
en de Engelse versie via http://typo3.americanwheels.nl/index.php?id=velgen&L=8

Is er iemand bekend met dit probleem of weet iemand wat ik fout doe?
Alle tips zijn welkom.

Met vriendelijke groet,

Joost Clevis