[TYPO3-UG Dutch] quickstart / dummy

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Fri Apr 4 17:12:29 CEST 2008

Beste Inigo,

De documentatie op typo3.org met betrekking tot het installeren van TYPO3 is
volgens mij redelijk compleet. Daarin staat stap voor stap wat je moet doen.

Naar mijn idee; Je download twee bestanden, de source en de dummy. Deze pak
je uit. De bestanden en mappen die in de dummymap staan gooi je over naar de
map waar de source staat. Nu heb je alles compleet en moet je via de
installer de boel instellen. Je schrijft dus niet naar de map typo3 maar
naar typo3_src oid. Deze naam kan je veranderen naar de naam van je project
waarna deze te benaderen is via http://localhost/project en inloggen naar
TYPO3 via http://localhost/project/typo3

Hoe het met de quickstarter precies werkt weet ik niet, maar daar zit ook
een readme bij. Deze heb ik eerder ook zonder problemen aan de praat
gekregen. Succes in ieder geval!

Groeten,
Rik