[TYPO3-UG Dutch] tt_products

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Fri Apr 4 13:40:46 CEST 2008

Dag lijst,

laat ik ook alvast maar een vraagje over tt_products stellen.

Is er iemand van jullie die weet hoe dat zit met de ontwikkeling aan
tt_products? In de typo3 repository zit namelijk versie 2.5.5. Door
zoeken op internet ben ik er achter gekomen dat er ook al een versie 2.6
en volgens mij zelfs een versie 2.7 is. Kun je die ergens anders ophalen
of zijn dat  betaalde extensies? Loopt in dat laatste geval de
respository altijd een aantal versies achter?

Ik zou graag korting aan een bepaalde front-end gebruikers groep geven.
Volgens mij zit dat in één van die hogere versies. Of heeft iemand van
jullie daar een oplossing voor?

Vriendelijke groet,

Dick Sijtsma