[TYPO3-UG Dutch] Real url

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Wed Apr 2 18:10:55 CEST 2008

Hoi Félippe,

Het probleem waar ik op doel is dat er door de sitemap urls gegenereerd
worden als : xxx/index.php?id=52&mid=3&cHash=26e04fc62f
terwijl realurl alleen met xxx/products/page/artikel/backPid enz werkt.
Ik kom dan steeds op de voorpagina terecht omdat hij die urls niet herkend.

Is ook een niet alledaags probleem omdat ik nu met ext. + ext. + ext.
aan werken ben.
Ze zijn niet allemaal even goed op elkaar afgestemd soms.

Gr Leen